Greeting

Assalamualaikum everyone...Welcome To My Blog,I hope my writings makes ur time worthy for visiting!!! Leave ur footprints in my Cbox ya ^,^

She's Completing My Life! ♡

21.03.2013~ finally masa yang dinanti-nantikan sudah tiba. Jam 03.46 petang aku selamat melahirkan baby girl. When I heard the doctor said my baby might be in risk and they have to do the classic caesarian instead of normal labouring, I can't think anything else. Just fikir pasal baby tersayang. Hilang segala ketakutan menghadapi operation. 
After giving the epidural through my backbone, they bring me to the operation hall. My mom started to crying huhuhu..but I give her the most relaxing smile supaya dia tidak risau. Padahal aku sendiri pun nebess masa tu! Hehe. Trip heroin la konon ni.
The doctors busy of preparing the forms, the operation things and so on. And pada masa aku ditolak ke operation hall tu..aku memang speechless..dalam hati doa tidak henti-henti minta supaya aku dan baby aku selamat
Masuk jak bilik bedah tu, badan mula menggigil, sampai doktor bagi warmer & bagi selimut tebal2 tutup bahagian dada. Sepanjang operation tu aku tutup mata. Hihi. Takut tengok luka besarrrr..hehe.
Aku automatik tersenyum & doktor pun tergelak kecil as we heard the baby's crying. Cutenya suaranya!!! Rasa macam mau bangun seja time2 tu juga mau p peluk dia. Tapi mau gerak kaki pun x dapat. Sebab setengah badan kebas, langsung x rasa sakit pun masa operation. Credit to doktor bius Penang Maternity Hospital. Hihi.
Lepas siap semua aku & baby separated. Aku masuk wad khas untuk operation & baby pulak masuk wad baby. Belum sempat tengok dia & belum tau apa jantina baby.
Sekali tau gender baby bila tanya nurse yg jaga aku di wad tu. Happynya bila dapat tau aku dapat baby girl. Hihi. Amnie Junior!
Sampai sini dulu post kali ni. Lain hari continue lagi k. Daa ♡♡♡

No comments:

Post a Comment

Leave Ur Comments Sweetie ^_^