Greeting

Assalamualaikum everyone...Welcome To My Blog,I hope my writings makes ur time worthy for visiting!!! Leave ur footprints in my Cbox ya ^,^

My Sweet Relationship!

Nama
setiap org panggil aq dgn panggilan masing2..that's why aq dpt bnyk nicknames..parents aq called aq amni..friends usually panggil aq amni jua,yg lebih rapat panggil mikey (Runiy called me using this) or se' or,other name is dut...(baisarah called me by this name (: )..cikgu2 aq panggil aq saidatul...most of uncle2 & aunt2 aq panggil aq tang...& bg adik2 aq pla of course dorg panggil aq kakak..& Peadom memang sudh tentu ada nama yg lebih special dia mau panggil aq kan,I was born with so many names,hahaha..so it's up 2 u nak panggil aq dgn nma apa..as long nama 2 baik org dgr kn...:)

Status

Actually I am married..i told u on the post before oredi..tp aq cer citer cer citer jua lah balik bah...hehehe..aq men kawin2 ni dgn lelaki yg biasa org panggil dia dgn nama Peadom,1 urang syak nama Peadom d kudat...so asal sebut syak nama'y tau sudh mana 1 orang'y..full name'y,Mohd Faizal Bin Ali Asgar..our wedding day was on 21st May 2011..but even aq sudh married pn...aq tetap childish..sbb dri kecik hingga dewasa ni,aq dibiasakan dgn keadaan manja..hihihihi...kadang2 kena marah & kena  punishment jg...tp memang ndak boleh lah aq bersikap matang..walaupun ada orang yg kurang senang dgn perangai aq ni,tp U've to take me as I am..that's me..:)

Family

My Papa's name is Mikidin Midin and his wife is...(cheh..) Hjh Rozita Hj Budiman..she is my beautiful mother..papa also is a cute papa for me...aq ada 2 org adik...adik aq seorang lelaki & seorang perempuan..hensem & cute g2 adik aq..hihihi...nama dorg ( Shaiful Azmi ) sepul & (Shaidatul Aimi) amy..sepul,18 years old..amy,12 years old..aq ayang2 bah sama diorang ni..sbb almost every single day my mom said "b'kasi syg lah kamu adik beradik,3 org syak kamu adik beradik 2..teda len sudh.." jd aq hold on to that, even sometimes both of u annoying me..hehehe..but seyesly,I Love U..

Friendship
i also have a really nice bestfriends..Sarah,Lynda,Yan,Ocha & Lya.....i called them gink...gink karrazzz...i really love them..& anggap dorg mcm adik beradik aq..tp dlm mereka semua ni..aq yg paling bungsu & yg paling pendek jua..hehehehe...miss all of u ginksss..damn much!! psst..dlm kami2 ni kan,lya pun sudh kawin tau..jd sapa yg minat2 sama dia tu,lupakan niatmu..cheh!! tp yg len 2 pn ada BF sudh jua..except,Sarah..hehehe..bukan mau promosi,juz nak kongsi informasi...hihihi..(Jangan Marah)
Other than them,I also have another bestie..he is Runiy..he is act such as a brother for me..cuz he owez give me useful advice..Thank You, Run...:)






No comments:

Post a Comment

Leave Ur Comments Sweetie ^_^