Greeting

Assalamualaikum everyone...Welcome To My Blog,I hope my writings makes ur time worthy for visiting!!! Leave ur footprints in my Cbox ya ^,^

The 3 Things





                                                        Pendedahan Eksklusif Nih...


3 Bad habits of me..
 *cepat marah
 *kuat ketawa
 *penyedih

3 Things yg ble wat aq emo...si!!
 *when i have to do something that i reluctant to do..don't push me..
 *bila barang2 aq hilang..so never touch my stuff dear..
 *perpisahan..x ble tahan...mesti nangis punya...!!

3 countries that i really want to go..
 *Mekah..mau sangat naik haji...seyesly..it comes from the bottom of my heart...
 *Japan..
 *USA

3 things could make me happy..
 *Given surprises..
 *Make the peoples around me feeling happy to have me..
 *When I settled my troubles..

3 perkara paling lasak aq pernah buat..
 *Walking on a rope..yg sama tggi mcm pokok kelapa..
 *Body Rafting..deras gila sungai'y...
 *Flying fox...but I addicted to it..hahaha..
I did these 3 activities @ Malangang when i selected to be one of the outdoor camping participant from my school..enjoy lah betuuuuuullllll...

3 tanda yg menunjukkan saya berkecil hati...
 *Muka aq tiba2 changes..jd merah2 g2,sedih2 g2..huhu..
 *Elak utk jumpa..even no calls & texts..
 *Banyak diam...

3 vip in my life..
 *Parent
 *Peadom
 *My siblings

3 orang yg ble wat aq borinnnngg bila dorg x..
 *Gink karaZ...gossiping & sharing...looove them..
 *Peadom again..so don't off ur hp dear..
 *Celebrities..of course lh utk entertain aq thru lagu & film kn..hihihi..

3 things that i really scared..
 *Cockroaches...bukan tahap takut lg ni..tahap trauma..hahaha!!
 *Ghost...palis2..
 *Mad/garang person..aq x mau jumpa org2 gni..hihihi..

3 things i really love to do


 *Blogging
 *Sleeping..
 *Karaoke..

3 Sports I really Enjoy To do
    *Netball
    *Tennis
    *Badminton

3 Things yg mesti aq bawa time p Jalan2
    *Bedak compact
    *Hp
    *Duit

3 perbuatan yg boleh buat aq emo/terus p maki2 orang
   *bila ada orang p jeling2 aq...ui sakit hati betul o..
   *bila ada orang p kacau relation aq dgn peadom...still normal kn??
   *bila ada orang buat aq marah lah..

3 sebab sifat keberanian aq boleh keluar
   *when someone kacau my siblings...u make trouble with my sis & bro,then u have to face me..
   *when my friend in trouble..& needing my help..(trip taiko lh knun ni)
   *bila aq terpaksa berada dalam 1 situation yg memerlukan aq untuk bersifat berani..wow! hebat!..

3 keadaan yg aq memang TIDAK  boleh terima
  *when i have to lose someone that i really love...maybe i could but it takes time..
  *kalau aq berada dalam keadan yg aq rasa aq d'unfair'kan...adakh pkataan 2?? hihih..
  *kena tuduh buat something yg aq x buat...

3 perkara yg aq mau betul dalam dunia ni
  *of course mau jd senang...
  *mau jd org yg bguna utk family aq..
  *sebelum jumpa Allah,aq mau jumpa Siti Nurhaliza dulu face 2 face..ble kh 2 ar?? heheh..




No comments:

Post a Comment

Leave Ur Comments Sweetie ^_^