Greeting

Assalamualaikum everyone...Welcome To My Blog,I hope my writings makes ur time worthy for visiting!!! Leave ur footprints in my Cbox ya ^,^

Awww~ Berlagaknya!


"Puas la hati mu dapat berlagak? Menemberang??" Bikin mati kah kalau jadi humble?? Hina kah kalau ada sifat rendah diri tu?? mau di bawa pi mana juga tu perangai tu?? Apa juga di dapat ar buat gaya begitu? Hey Mr & Mrs Arrogant, tips for you..kalau mau berlagak kan pastikan orang tempat kamu "berlagak" tu setaraf dengan kamu..dak boleh tarafnya lebih tinggi and dak boleh juga tarafnya lebih rendah dari kamu..Why?? Don't stop! Keep reading dearie~
 
Berlagak yang aku mau cakap ni means orang yang suka cakap beeeeeesssssaaarrrr punya! Kalau boleh semua mau dia yang menang. "Paling manang" lah bah.. Ko mau berlagak sama siapa? Ko cari orang yang setaraf ko baru ko boleh buat tu gaya tuan. Sebab kalau ko buat perangai begitu dengan orang yang higher level daripada ko, sia-sia tu boss. Sebab camana ko cakap besar pun kalah juga ko masih, tinggi levelnya dari ko..kalau pulak ko menemberang sama orang yang lower level daripada ko, sama juga sia-sia. Apa juga ko mau bawa orang dak mampu bersaing-saing kan..dak payah ko berlagak, ko juga menang. 
Pokoknya di sini pokok jambu, orang boleh nilai juga. Orang perasan kah tidak kah, lama-lama dorang tau juga tu di mana level ko. Tinggi kah rendah..Jadi dak payah cakap besarrr! Jadilah macam ubi, diam-diam tapi berisi..jangan jadi macam tin, bunyi punya main kuat, sekali tu KOSONG!! Bikin malu bah kan..ooopsss! terasa ka?? Berlagak la ko berjuta kali, 1 seja post ku begini sakit suda kepalamu kan..jangan marah bah, ni peringatan untuk diri sendiri juga ni. Ubah perangai lagi better!
K la, stop dulu. Kalau makin panjang post ni, takut-takut ada reader yang panazzzz, masalah juga kan...tapi ketahuilah (uisehhhh), post ni dak da kena mengena sama ada yang hidup atau pun yang mati...suwer dehhh!! Sayonara!

No comments:

Post a Comment

Leave Ur Comments Sweetie ^_^