Greeting

Assalamualaikum everyone...Welcome To My Blog,I hope my writings makes ur time worthy for visiting!!! Leave ur footprints in my Cbox ya ^,^

Syukur Alhamdulillah...^_^


Alhamdulillah sebab saya disahkan pregnant..! Wow rasa teruja yang teramat sangat...x sabar mau tunggu kemunculannya...hahaha! Padahal kandungan masih awal..baru mau masuk 2 bulan pun...over excited ni...anyway sekarang ni saya kena fokus kepada 2 perkara penting...First baby yang bakal lahir..& second fokus kpd study...mudah2an hidup di kampus semasa dalam keadaan hamil begini dipermudahkan..^^
 
Other than that, saya mau ucapkan selamat menjalankan ibadah puasa di bulan Ramadhan yang mulia ini..& selamat menyambut Aidilfitri yang bakal tiba...x sabar rasanya mau raya...kepada suami, my parents, bapa & ibu mertua, family & sahabat handai, saya ucapkan Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin ya...
Ok sampai sini seja dulu post saya kali ni ya...daa...
^___^

No comments:

Post a Comment

Leave Ur Comments Sweetie ^_^